Opłacone lub potwierdzone (w przypadku płatności przy obiorze) zamówienia wysyłamy do 24 godzin od poniedziałku do piątku ( zamówienia do godziny 11:00. Nie dotyczy produktów na zamówienie).
Zakupiony towar pakowany jest w mocne kartony, które w razie potrzeby są wypełniane aby przedmioty nie przemieszczały się i nie zniszczyły w trakcie transportu.
Koszty wysyłki:
Przesyłka kurierska 16,99zł - wpłata na konto (GRATIS przy zakupach powyżej 400zł)
Przesyłka kurierska 18,99zł - płatność przy odbiorze (GRATIS przy zakupach powyżej 500zł)
Paczkomaty InPost 11,50zł - wpłata na konto (GRATIS przy zakupach powyżej 400zł)
*Do paczkomatów wysyłamy wyłącznie paczki o maksymalnych wymiarach: 41x68x34cm
UWAGA Zamówienia meblowe wyceniane są indywidualnie. Koszty dostaw mebli zaczynają się od 30 zł za sztukę (np. fotel fryzjerski) |
Ceny wysyłek międzynarodowych są ustalane indywidualnie.
Zakupiony towar wysyłamy za pośrednictwem:
Rodzaje płatności:
Płatności za zakupy w naszym sklepie można dokonać:
Rachunki/Faktury:
Do każdego zamówienia wystawiamy paragon, jeśli chciałbyś otrzymać fakturę VAT zaznacz opcję "Prosze o wystawienie Faktury Vat" przy składaniu zamówienia.
Zwroty i reklamacje:
Udzielamy Państwu gwarancji zwrotu zakupionego towaru w terminie do 10 dni od daty jego otrzymania, pod warunkiem zwrotu towarów nieużywanych, razem z oryginalnym nieotwieranym opakowaniem.
Do przesyłki należy dołączyć dowód zakupu (paragon lub faktura).
Koszty przesyłki zwracanego towaru pokrywa klient. W przypadku zwrotu towaru jest Państwu zwracana wartość pieniężna odesłanego towaru wynikająca z zamówienia, jednakże koszty wysyłki pierwotnego zamówienia są przeliczane ponownie i od zwracanej kwoty jest potrącana różnica kosztów wysyłki.
Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.
Rezygnacja może nastąpić tylko wtedy, gdy produkt:
- nie był używany
- nie został pozbawiony fabrycznego opakowania - folia, jeżeli takie posiadał
- nie został pozbawiony fabrycznego opakowania - pudełko, jeżeli takie posiadał
- nie został w inny sposób zniszczony
Kupując u nas masz 14 dni na zwrot zakupionego towaru bez podania przyczyny, zwrócony towar musi być nieużywany i nie otwarty.
Na sprzęt elektryczny udzielamy gwarancji (czas gwarancji podany na stronie przedmiotu).
Prosimy o wypełnianie zgłoszeń reklamacji / zwrotu na stronie www.kalamis.pl/rma
> Ile będzie kosztować wysyłka?
> Czy mogę odebrać towar osobiście?
> Jak dokonać płatności?
> Jak otrzymać fakturę VAT?
> Jak się zarejestrować?
> Zapomniałem hasła, jak się zalogować?
Przesyłka kurierska 16,99zł - wpłata na konto (GRATIS przy zakupach powyżej 400zł)
Przesyłka kurierska 18,99zł - płatność przy odbiorze (GRATIS przy zakupach powyżej 500zł)
Paczkomaty InPost 11,50zł - wpłata na konto (GRATIS przy zakupach powyżej 400zł)
Czy mogę odebrać towar osobiście?
Tak, zamówione produkty można odebrać osobiście w naszym sklepie w Gdańsku.
Jak dokonać płatności?
Podczas rejestracji proszę zaznaczyć opcję "Proszę o wystawienie Faktury Vat" po zaznaczeniu tej opcji proszę wpisać nazwę i NIP firmy na którą ma być wystawiona faktura.
Prosimy wypełnić formularz rejestracji, który dostępny jest tutaj
Prosimy o wypełnienie formularza przypomnienia hasła, który dostępny jest tutaj
W razie jakichkolwiek problemów z obsługą sklepu prosimy o kontakt - z chęcią pomożemy.
Jeżeli wcześniej nie założyłeś konta w naszym sklepie, zostaniesz poproszony o podanie swoich danych i adresu dostawy.
Załóż nowe kontoZaloguj się aby uzyskać dostęp do panelu klienta.
Na Twój adres zostanie wysłany e-mail, który pozwala na automatyczne zalogowanie się. Zmiana hasła będzie możliwa po zalogowaniu na stronie edycji Twoich danych.